Hög belastning

Ja minst sagt, i min hjärna i alla fall :D
 
Jag har så otroligt mycket att minnas, stå i och så många att mejla.
Vi håller nämligen på att säljer vårt hus så det är en del med visningar, och det ska städas och vara tipp topp och plockas undan.
Säga upp dagisplatser, kolla upp skola till dottern, leta dagis till sonen, mejla kunder och mejla folk som vill kolla på huset...och helt själv. Min hjärna jobbar konstant och jag är en sån som inet kan sätta mig på soffan å göra ingenting i 30 minuter på dagen. Nä inte nu. har inte tid. Allt ska vara så effektivt som möjligt.
 
Min sambo jobbar borta för det mesta och nu blev det ett långjobb passande nog när det är sjukt mycket att göra här hemma.
Han kan tyvärr inte hjälpa mig så mycket då han själv jobbar 7-19 VARJE dag och dessutom arbetsleder jobber så han ska hålla koll på vad som ska göras på jobbet och skriva löner osv. Han har med andra ord väldigt mycket att hålla koll på själv.
 
Igår for i alla fall jag och barnen med tåget på förmiddagen och hälsade på honom, och så hem idag igen. Jag hade nog gärna stannat en extra dag men det är otroligt svårt att underhålla barn på ett jättelitet hotellrum och i staden han jobbar finns inte alls mycket att göra med barn. Dessutom måste han jobba hela dagarna, förutom igår när han tog ledigt lite.
 
Så idag är både jag och barnen helt slut efter hemresan. Men vad gör jag, jo jag har mejl att svara på och saker att sy. 
 

Kommentera här: