Hej bloggen

Anledningen till att inget händer i bloggen då?
Jag har helt enkelt hjärnsläpp. Jag kommer bara inte igång. Har massor med UFON men jag bara gör ingenting. Fastnar vid datorn på kvällarna eller tvn. Har vart sjuk och dålig dessutom.

Den 23de Februari fick jag penicillin och då körde dessutom magen i ihop sig så nu käkar jag fler piller och går på diet för att få den att fungera.

Idag måste jag ta tag i det har jag bestämt. Har ju ett par byxor att sy klart till tävlings vinnaren.
Jag la dessutom en liten beställning med smått och gott hos Bibbis och för någon dag sen fick jag hem ett superfint vaxat tyg från Etsy som jag ska sy haklappar i. Ska bara vänta på paket från Bibbis. Beställde kantband där.

Detta var det senaste jag sydde och det var ett tag sen.
Eller, vänta nu, jag sydde ju trosor till Nova. men det räknas knappt.



Mönster är från ottobre 6/10.

Kommentera här: