Älskar att SY!

En gamal bild men som redan finns på min Facebook-sida.
 
 
Ovanligt sammarbetsvillig kis jag hade :)
 
 
En tuff hoodie i klövertyget.
 
 
 
En tunika jag sytt till min äldsta. Storlek 104.
 
 
 
Långhoodie sydd i mjukt strechigt ekologiskt collegetyg.
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Aroundimages.se:

skriven

OMG, har du gjort alla dessa plagg? I sådana fall är du superduktig, för jag älskar dom alla :) <3

Svar: Tack själv för din kommentar, blir jag verkligen superglad av att höra. Ja det är jag som sytt allt :)
Miaa Siika

2 leonor broberg:

skriven

söta

3 biggeros:

skriven

Hade jag haft småbarn hade jag beställt barnkläder av dig. Jätte fina. Jag sydde mycket när mina döttrar var små. Så roligt. Vill se mer, kram

Svar: Tack, kul att höra :) Det är verkligen kul att kunna skapa kläder själv :)
Miaa Siika

4 Johana Duggin:

skriven

Fin blogg :)

5 Emily:

skriven

Åh jag önskade jag kunde sy till min dotter.. superfint!

6 Joe:

skriven

Åh wow så fina kläder!!

7 Aroundimages.se:

skriven

Kollade under kategorin säljes, men du har inget till salu? Skulle vara roligt att se färdig plagg :)

Svar: Hej! Det kommer nog inom en snar framtid mer. Har varit upptagen med annat en tid nu :) Kolla gärna min facebooksida (www.facebook.com/miamakaron) där uppdaterar jag oftast först. /Miaa
Miaa Siika

Kommentera här: